Alla inlägg den 7 februari 2010

Av Kattis - 7 februari 2010 15:54

Solen skiner och vi har gått en jätte härlig promenad jag och hundarna! Det var så länge sen det var sånt här väder. Gud vad härligt det är!!! För övrigt har jag handlat idag och städat. En annan sak som är bra är att sambon har kommit hem. Jag har varit solokvist sen i onsdags så det var jätte skönt att han kom hem! Det är ju tomt att vara utan varandra.....


Igår var Jenny och jag och gick med hundarna vid mitt jobb. Sen tränade vi med hundarna också. Men det gick inget vidare.... Nemo var super konstig. Fot fattade han inget av. Då får jag viss panik för så kan vi ju inte ha det. Men jag vet att han är en aning överladdad. Vi ska sätta igång igen med lydnaden. Jenny också!!! Senare iår är det en trea på schemat och då måste vi ju sätta igång så smått..


I går fyllde Mathilda 12 år. Jag och hundarna var där. Alltid så trevligt. Jag proppade i mig fika och sen bjöds det på käk! Nemo var på topp hela kvällen och hade svårt att tagga ner. Tror till å med Mio tyckte han var tossig.....


Nu ska vi ta det lungt en stund!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards