Alla inlägg den 10 februari 2010

Av Kattis - 10 februari 2010 19:27

Nemo och jag gick ut en liten stund och tränade lite. Lite starter, lite raksträckor....sättande under gång......och lite fjärr. Fina skiften....men sen blev det så mycket i Nemos huvud att det bara blev surr och sån't. Då gick det inte mer för tillfället.... Lite överladdad. Han tyckte det var toppen att vara med matte och träna. Han är så duktig pojken! Fortsättning följer..................


I dag när jag var ute med hundarna på lunchen började Wilma halta. Jag tänkte bara att men jisses vad har hänt????? Till slut kunde hon inte gå alls. Hon liksom släpade vänster framben. Lyfte upp henne i famnen och började titta under tassarna-nå't måste ha fastnat! Till min glädje kunde jag konstatera att ingen större skada var skedd! Nää bara en liten snöboll ca 0,4*0,4 mm stor, hade fastnat under lilla tassen! Skrattade lite för det var så fjöningt! Hon är gullig lilla Wilman!


I dag har jag käkat en semla. Och sen ska jag proppa i mig godis.....det liksom är en sån dag idag. Vågen visar åt h-e för mycket. Men jag orkar inte ta tag i det just den här dagen. Ha en fortsatt bra kväll! Kram =)

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards