Alla inlägg den 12 februari 2010

Av Kattis - 12 februari 2010 17:56

........ja, lite snask idag blir nog lagom. Hmmm...kan inte låta bli ra....


Åkte till Jenny igår för att träna. Men jag var trött så det liksom avspeglade sig i mitt humör, det var liksom det allra tråkigaste igår. Nemo var för laddad och gjorde nog det mesta mest överdrivet........det blir inte så bra mest konstigt då...

Det gick skit bra för Jenny. Diezel gick som en klocka, jätte roligt!


Har ju haft ont i ryggen ganska länge. Idag var jag på massage. Tydligen är det en muskel på vänster om ryggraden som spökar. Den är liten men kan uppenbarligen göra förbannat ont. Den gör j-igt ont! Men nu har hon tryckt masserat och grejjat så nu är jag som ny! gud vad det underlättar att kunna röra sig. Böja sig utan att det tar stopp och gör ont i hela tiden.......


Oj, nu är det dags att laga lite käk! ha det bra!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards