Alla inlägg den 10 februari 2011

Av Kattis - 10 februari 2011 17:42

Ja då var det dax för mer snö. Inget jag uppskattar men det är inte mycket att göra åt. Bara le och vara glad. Nu vill jag ha vår och lite värme. Idag har vi klarat oss från otrevligheter på våra promenader. Det tackar jag ödmjukast för. Nemo har varit full i bus hela dagen. Roligt! Idag vid middags bordet sa jag till min sambo att nästa år funderar jag på en hund.....en till alltså. Han gick ut i garaget och har varit där sen dess. OBS! Den meningen var lite ironisk!!! 


Vad ska det bli av den här kvällen då? Jo eftersom jag hoppas att jag ska bli smittad av "galnahundtränarsjukan" så är det bäst att förbereda sig! Så i kväll ska vi träna vänster o höger. Det får bli lite vittringspinne träning också. Wilma ska få träna idag med. hon får nog göra lite dirigeringar. Eller så skäller hon bara. Om jag ens får med henne ut. Hon avskyr blåst kyla o snö. Men hon hänger nog med om matte har lite korv i fickan............


Varsågoda! Njut av bilder på en oerhört vacker intelligent rolig och påhittig kille som balanserar på ett omkullfallet träd! Visst är han ganska fin?


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards