Alla inlägg den 26 februari 2011

Av Kattis - 26 februari 2011 19:26

Har inte alls tagit mig tid att skriva. Men nu så ska det bli några rader. Tränar på med Nemo. Vi har dessvärre inte klurat ut hur rutan ska gå till. Det som gick så bra har tyvärr blivit något väldigt knepigt för min flatte. Har slutat skicka till kon och försöker direkt från kon till ruta. Men han hinner tänka för mycket och därför hittar han på andra saker. Men det är skoj att han vill lära mera trots att det slutar i nåt helt annat mellan varven. Ingen kan få mig att skratta som han-han skrattar själv också tror jag! Är enormt tävlings sugen. Men det får allt dröja ett tag till.


Wilma har varit till frissan. Mitt lilla hjärta frös nån dag. Men nu är det mer lagom vinter väder. Hon njuter utan allt fluff. Och det är alltid lika spännande att se henne efteråt. Matte tror hon pluffsat på sig-men hon är lika fin som alltid!


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards