Alla inlägg den 6 december 2006

Av Kattis - 6 december 2006 21:29

I dag har matte och jag varit på träning. Wilma hade inte lust att gå på träning idag så hon och husse åkte hem efter jobbet utan oss. Vi tränade lydnad. Mina favvo tjejer var med. Den ena är favvo för att det är min syster yster den andra är favvo för att hon löpte , hon var fantastiskt fin i dag. Jag är så trött att det känns som om det springer tomtar på loftet! Men matte sa att jag är sååå duktig, jag är nog världens bästa gosse! Efter träningen blev det en kvälls promenad med syrran och hennes mini lilla kompis. Han är konstig den där knatten. Helt plötsligt hoppade han på mig och bet o slet i min kostym! Men jag talade genast om för honom att jag är större och starkare än vad han är! Så då blev han lite skraj, det kändes fint.Nu har vi ätit kvälls mat och ska nog snart sova. I morgon är det en ny dag och då måste man vara utvilad.Go natt!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
December 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards