Alla inlägg den 24 december 2006

Av Kattis - 24 december 2006 20:45

Vi har precis kommit hem från julfirandet. En annorlunda dag måste jag säga. Vi åkte till mattes syster i Örsundsbro. Till en början var jag och Wilma i bilen, vi passade på att vila. I morse var vi ju till Ängeby och sprätte omkring i skogen. När vi kom in möttes jag av en besynnerlig syn. En skogs gran full med tingel tangel. Jag blev väldigt glad att se alla människor så min svans höll på att riva hela arrangemanget! Både glitter och små färgglada kulor flög genom rummet. Wilma sprang som en vessla och letade efter nåt att äta. På vardagsrums bordet stod skålar med snask som hon försökte smaka på. Öh.. matte blev ganska sur bör tilläggas. Jag hittade jätte fint jul papper som en klapp varit inslagen i. Pulade in alltihopa i munnen och visade alla hur fint pappret var i min mun. Medans matte stoppade i sig massor av godis passade jag på att hälsa på alla barnen. Jag gillar barn. Ibland rammlar de baklänges när jag kommer. Ibland leker vi. Matte tyckte att jag skulle ligga ner och ta det lungt så resten av kvällen låg jag vid hennes fötter och tittade på det där underliga trädet. Wilma sprang runt överallt ifall någon skulle ta fram nåt gott åt henne. Hon är så himla glupsk! Dessutom fick vi gå på promenad med barnen. Mycket kramar och pussar blir det! Fortsatt GOD JUL alla vänner!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
December 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards