Alla inlägg den 25 december 2006

Av Kattis - 25 december 2006 20:40

Idag är det måndag, och vi har varit lediga.Wilma och jag har provsmakat våra julklappar idag. Alla möjliga ben, grisöron och annat snask. Oj vad goda de va! I morse var vi ut med matte i nästan två timmar. Vi dundrade runt i skogen. När vi kom in igen passade jag på att brottas en match med Wilma. Hon var super duper trött efter promenaden så hon tyckte inte att det var någon bra ide! Men jag är ganska tjatig, så till slut så... Nu på kvällen har jag och matte varit och tränat med syrran och lilla Knatte. Wilma fick vara hemma eftersom dom skjuter fyrverkerier, hon blir så jädrans skraj. Hur som helst så tränade vi rutan och apporteringen. -Ruuutaaan!!! gastade mamsen, jag tänkte och tänkte men kom inte på vad hon ville. Hon snackar så mycket ibland. Sprang åt ena hållet sen åt nästa håll sen åt andra hållet igen....Hon fick visa mig, och sen hoppade vi båda två omkring mellan konerna och busade. Efter träningen gick vi en promenad. Syrran och jag hade väldigt roligt. Knatte fick vara med också. Mams har köpt ett jätte mysigt täcke till oss. Det ska ligga i hennes bil så att vi ska ha det bekvämt och varmt på våra små bil resor. Men just nu ligger det på golvet i vardags rummet. Jag har provat att stoppa jätte mycket av täcket i munnen, medans Wilma ligger på det! Matte & husse skrattar åt mig. Wilma blir jätte arg, jag stör tydligen hennes skönhets sömn.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
December 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards