Alla inlägg den 8 december 2006

Av Kattis - 8 december 2006 19:42

Idag är det fredag. Det är en bra dag tycker matte. Jag vet inte riktigt varför. Idag fick vi vara hemma med husse igen. Matte stack till jobbet väldigt tidigt. Wilma och jag satt och tittade ut genom fönstret när hon gick till bussen. Jag blev lite ledsen. Tyckte det var lite trist att hon gick. Husse snarkade så jag skyndade mig att väcka honom strax efter att matte gått..han blev minst sagt överraskad! När husse åt frukost fick vi smaka, det får inte vi för matte. Långt senare kom matte hem.Vi har varit på promenad och dessutom tränat. Så nu är Wilma trött, jag blir inte trött säger matte. Jag fick ha min rosa boll när vi tränade. Vi tränade nya saker idag. I morgon kanske nån av mina tjej kompisar kommer...hoppas det. Wilma leker nästan aldrig med mina kompisar hon tycker mest om sig själv och tax tikar. Undrar varför hon tycker så mycket om taxar? Jag gillar nästan alla. Jag gillar Wilma, vi är nog bästa vänner. Matte tycker mest om oss, det säger hon jämt! Vi gillar henne också...Nu är det dags för kvälls mat!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
December 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards