Alla inlägg den 9 december 2006

Av Kattis - 9 december 2006 17:04

Idag har matte varit på hund utställning i Älvsjö. Hon kom hem med massor av godis! Husse var rå impad över att hon inte köpt en massa "bra att ha" saker. Hon är bra på att handla bra att ha grejer till oss. När vi var ut nyss fick matte spunk. Vi mötte en annan hund och ägaren släppte bara fram sin hund till oss. Vi satt så fint på kanten av gångvägen jag och Wilma, och väntade på att de skulle passera, då tror en del att det är fritt fram på nåt sätt. Wilma blev sur, hon tycker ju bara om sig själv vet ni ju! Jag blev lite sur jag med. Men matte blev sitt allra suraste! Det händer tyvärr att mamsen blir arg på andra när de gör på detta viset! Det har hänt några gånger att nån har kommit fram och velat ge mig en omgång. Men som tur är har jag en kostym som jag kan burra upp! Matte säger att jag ser ut som en gigantisk kotte! Nu kommer våran kompis Troja! Hon är en rottis och jag tycker att hon är himla rolig! Ha're!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
December 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards