Alla inlägg den 23 december 2006

Av Kattis - 23 december 2006 16:33

Matte har varit borta nästan hela min dag! Den här dagen åkte hon tidigt i morse till stan för att köpa julklappar till sina vänner. Jag längtade och väntade jätte många timmar. Grät en stund, men det hjälpte inte. Wilma sov med sitt mjukisdjur, hon brydde sig inte om att matte var borta. Vi fick gå ut med husse en stund. Matte kom hem till slut. Jag blev så glad att se henne. Min mams!! Som tur var hade hon julklappar till oss också. Ätbara! Hon slog in dom i en massa onödigt papper med snöre och tejp. Wilma tog sig friheten att sno från bordet. Ett gris öra.-Vad gööör duuu! sa matte ilsket. -Strunt i det du tant! svarade hon, men matte är lite trög så hon fattade inte det. Eftersom Wilma förstod att det var gottis i vissa julklappar prövade hon lite senare att diskret krypa ner i påsen där alla klappar befinner sig. Men det prasslade så mycket att matte upptäckte att det var nåt på gång. Just nu ligger hon med husse i soffan. Vi ska åka till våra vänner i Jumkil snart. Där ska vi käka julmat. Vi hundar får också en jultallrik. I morgon är det julafton! God jul på er alla!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
December 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards