Alla inlägg den 5 februari 2007

Av Kattis - 5 februari 2007 20:16

Vi har tekniska problem med hemsidan. Det är snart åtgärdat. Då kommer det smaskiga nyheter...........bla har Alonzo och Ulrika varit på utställning. Först blev han etta och fick HP. Sen gick han vidare och blev BIR. Sen går de vidare igen och blir BIG 2:a. Alltså jag tror det osar utställnings stjärnor ibland oss!!!Han är så fin lilla Alonzo. Han kommer att bli en stor super snygg kille när han blir stor. Han har ju lite att brås på om man så säger. Snart får vi nog sluta kalla honom Knatte, han lär snart växa om Nemo. Öhh.....själv har jag och min tokiga Nemo försökt träna idag. Men det gick åt skogen kan man säga. Ingen av oss tyckte att det var roligt. Vi stod och tittade på skidåkarna mest hela tiden. Fånade oss emellanåt och sen stod vi bara och glodde...ingen bra dag idag. Jag får panik! Det bara går inte. PANIIIK! Var ska man få motivation ifrån? Jag är helt tom i bollen. Fantasi? Nej tyvärr jag har ingen.....Men det kanske går bättre i morrn.GO NATT!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards