Alla inlägg den 14 februari 2007

Av Kattis - 14 februari 2007 18:14

Idag är det kärleken och vänskapens dag säger mamms. Matte har kramats mest hela tiden och gett oss onödiga karameller. Jag har varit väldigt snäll idag tycker jag själv. I morse sprang jag över Wilma på morgon rundan. Hon lyckas alltid vara framför mina tassar. Dessutom är hon så liten att jag ibland inte kan kan se henne med blotta ögat. Matte håller inte med, jag fick böter för slarv med uppmärksamheten. Synd... När vi var på jobbet tyckte jag att det var dags för lite förändringar. Jag bäddade iordning alla mina filtar och täcken så att allting låg huller om buller. Först tyckte jag att det var roligt men sen när jag skulle lägga mig var det typ jätte obekvämt...Wilma ligger alltid i sin fåtölj på jobbet. Tyckte att det var dags för lite ombyte. Så jag tog helt enkelt tag i hennes filt som hon ligger på och drog ner henne på golvet. Men jisses vad arg hon blev. Jag klättrade upp i fåtöljen, som var så trång att det skavde, och försökte få till en bra sov ställning. Men hur jag än gjorde så blev det inte bra. Var det inte benen så var det någon av mina andra kropps delar som inte fick plats. Fåtöljen har krymt. Konstigt, jag sov ju i den när jag var hundvalp. Dessutom skällde Wilma ut mig efter noter. Hon talade om för mig att om man inte är snäll får man flytta!Jag har varit snäll resten av dagen. Wilma brukar ha rätt. Dessutom är hon en mycket klok liten hund. Nu ska vi gå ut i snön.....

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards