Alla inlägg den 7 februari 2007

Av Kattis - 7 februari 2007 17:46

Matte sa i morse att hon tyckte att jag var fånig. Jag nästintill vägrade att gå upp ur sängen. Det var kallt ute, det kände jag genast när jag vaknade. Nosen blev kall när jag stack ut den utanför täcket. Jag sover med husse på natten, under täcket eller på hans fluffiga kuddar. Nemo klev på mig så ett raseri utbrott var verkligen på sin plats! När ska han flytta hem den där stora klumpedunsen? Han har ju bott här sedan flera år tillbaka. Han är som en stor dum björn på morgonen.Sen på morgon promenaden klämde matte på mig rocken. Den är ganska skön att ha när det är så kallt som det var i morse men jag trivs bäst utan. Väldigt fort gjorde jag det jag skulle göra i naturen och sen sprang jag mitt snabbaste hem igen. Nemo fick käk och jag tittade på som vanligt eftersom jag inte äter frukost. När matte tittade bort snodde jag några Royal kulor. Nemo delar med sig, det skulle jag aldrig göra!!Sen åkte vi bil till jobbet. Jag hade stols värmen på. Det är så mysigt då. Passade på att sova en stund till.....Väl framme fick jag syn på en snygging. Spol formad kropp och korta ben! Det var Kiwi. Taxen som sitter i boxen brevid oss. Hon är så vacker och hon får mig att känna mig ung och busig! Tyvärr fick vi inte hälsa på varann....Nu har vi kommit hem. Har fått lite tugg ben av matte. Smakar snask måste jag säga. Hon säger att vi ska klippa kostym och klossingar idag. Öhhh...skulle inte tro det va!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards