Alla inlägg den 16 februari 2007

Av Kattis - 16 februari 2007 15:10

Matte var tokig imorse. Hon sprang omkring som en toka och hon gjorde allting i en rasande fart. Är hon beroende av något tro? Kanske är det mina Royal Canin kulor? Eller är det Wilmas Royal Canin Mini Sensible? Ja, nåt är det med henne.Hursomhelst bar det av på en super trevlig morgon runda. Vi gick mycket senare än vanligt. Och mycket längre också. Wilma och jag hann till och med busa en lång stund. Hon jagade mig längs med gångvägen och sen hoppade hon på mig och bet och rev i min hals. Stora tussar yrde i luften. Matte skrattade åt Wilma eftersom det såg ut som om hon hade skägg!! Och vi sprang som galningar. Matte var hemma en liten stund med oss och sen fick vi vara hemma själva medans hon åkte till jobbet. Det är ganska skönt att vara hemma från jobbet. Vi har legat i mammsens säng i flera timmar och myst! Busat och putsat kostymen på bra ställen. Ikväll hoppas vi att hon ska hitta på något roligt med oss. Man vet aldrig. Hon verkar väldigt speedad våran mamms! Ska ta reda på vad det är....

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards