Alla inlägg den 3 februari 2007

Av Kattis - 3 februari 2007 10:12

.........var jag på igår. Det var därför hundarna fick vara hemma med husse. Många fina hundar var med vill jag lova. Ulrika och jag hejade på Camilla Selin som ställde sina hundar av rasen Bichon Havanais. Hennes hundar var såå fiiina! Och snacka om proffs. Camilla är jätte duktig på att visa upp sina hundar. Hennes hund blev inte upplands mästare, men hon var med och tampades i slutet. Vi träffade även några underbara flattar! Sune Java och Nemos farmor Nike! Nemos farmor är ett riktigt charmtroll. Hon gjorde lite trix när hon tyckte att hon behövde lite uppmärksamhet. Dessutom såg jag lite Nemo i henne. De har lika drag på nåt vis... Tänk vad häftigt det är att se så duktiga handlers! På riktigt. Vi klappade händerna och ropade allt vi orkade när de sprang i ringen. Farmor var med i slut tampen om Upplands veteran, såå nära! VILKEN SHOW!!!!Jag hoppas att jag får springa där med Nemo någon gång. Det skulle vara häftigt. Men vi har ju lite meriter att erövra först... Men man måste ju få drömma...När jag kom hem var hundarna hur glada som helst. Nemo luktade länge på mina händer, det luktade nog farmor... Vi hade mycket trevligt iallafall. Tack Ulrika & Camilla med sällskap för en trevlig kväll!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards