Alla inlägg den 6 februari 2007

Av Kattis - 6 februari 2007 21:18

Mathilda fyller 9 år idag. Det är mattes systers barn. Vi har varit till Örsan och firat. Wilma och jag fick också vara med. Jag gillar barnen. De fladdrar med armar och ben så att man blir glad! Men om man hoppar på dem så låter det typ jätte mycket. Försökte låta bli men det är svårt. När det skulle fikas fick jag och Wilma ligga platsliggning i vardags rummet. Jag låg minst en halvtimma. Wilma ålade sakta men säkert från utgångs punkten där matte lade henne från början, i hopp om att ingen skulle märka nåt! Hon försökte se så där gullig ut. Ni vet, vrida på huvudet, dra in lilla magen så att hon ser undernärd ut, spärra upp ögonen .... Knepen är många. Nästan alla går på det också. Stackars liten! Åhh vad söööt! Är det en valp? Hon är nog rääääddd! Då får matte fylla i som svar att Wilma är snart sju år och kärnfrisk. Hon får mat och motion varje dag. Hon ligger i sängen på natten och åker bil med värmen på i stolen!! Allt hon vill är att äta kakor! Det är inget synd om henne!Dessutom trodde en av gästerna att jag var en setter. Matte höll på att sätta bullen i halsen. Men det gick bra till slut. Det var roligt med kalas. Fick smaka lite kaka innan vi åkte hem....Mathilda önskar sig en hund. Matte hoppas att hennes önskan att få en ska slå in. Hon ska få följa med oss på aktiviteter när det blir vår. Jag tror att Mathilda och jag kan ha bamse skoj tillsammans!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards