Alla inlägg den 17 februari 2007

Av Kattis - 17 februari 2007 14:05

Matte och jag for iväg till stan i morse. Vi skulle träna. Toppen! Väl framme kom våra nya tränings kompisar Anna & Busy. Hon är en trevlig schäfer. Dessutom är hon fin. Jag och matte övade på rutan och lite annat trams. Jag gjorde mitt bästa idag villket matte tyckte om!Efter träningen gick vi en lite promenad. Tyvärr vimmlade stället av lösa hundar som kom fram till oss vid några tillfällen och allt blev huller om buller. Då blir matte arg, så hennes fejs blir lite lätt rosa...Busy och jag fick efter ett tag leka. Vi lekte mycket. Men hon var ganska bestämd så jag beslutade ganska snart att hon fick bestämma hur vi skulle leka. Trots att jag sprang mitt allra snabbaste så hann hon ifatt mig. Men nästa gång så ska jag banne mig vara snabbast.Matte är ovanligt pigg idag också. Men nu vet jag vad det beror på. Jag har nämligen också fått smaka. Aloe Vera! Världens bästa vitamin kick!! Matte mår bra av det har hon fått för sig. Ingen tror på henne. Men jag vet att det är så. För hon är sig inte lik. Dessutom har hennes klåda på händerna försvunnit. Vi ska också få Aloe Vera sen. Men matte vill prova på sig själv först. Vi har fått smaka hennes tandkräm. Den smakar mumma. Numer borstar vi tänderna med hennes tandkräm. Tokigt va??Ikväll får vi främmande. Av mattes storebror Stefan och hans Jenny och så rottweilern Troja såklart! Troja, eller Tröjan som hon kallas, är våran bästa vän. Alltid roligt när de kommer förbi. Hon är nästan frisk i sitt ben så vi kan nog leka en stund idag.Nu ska vi vila en stund, inte matte hon är så rastlös, men jag och Wilma....ZZZzzzz...z....öhhh..zzzz....öh....

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards