Direktlänk till inlägg 15 februari 2010

DAGS ATT SUSSA............

Av Kattis - 15 februari 2010 22:09

.......snart iaf! Nemo är så ynklig. Nu på kvällen tog vi en kort sväng för att kissa och sånt som man ska göra när man är hund och går på promenad. Men Nemo kissade bara två gånger.... Sen började han att kräkas.... Ulkade och ulkade..... Nu ligger han som en liten kanelbulle i soffan. Har lagt en filt om honom så kanske han blir lite varm iaf...... Undrar om det är nå skit som går??? Inte är det kul iaf. Han har fått några kulor käk, är han tom i magen så spyr han ju av det.......... Äta går ju bra. Det rann dregel ur hans mun när han förstod att det var käk på G. Hoppas bara han är bättre i morgon!


God natt allesammans!

 
 
Leffe

Leffe

15 februari 2010 23:55

Det låter ju ungefär som när ungarna är magsjuka! Fast du verkar ju i alla fall vara på bätte humör, kanske Kallas förtjänst. Håller med om att hon är helt fenomenal, synd bara att Hellner kroknade i sitt lopp.

http://www.svartmyren.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Kattis

16 februari 2010 07:19

Ja det kan ju vara nån form av magsjuka. Det är så synd om honom.... Ja Hellners lopp var ju skit spännande också, men ack så trött han va på slutet. Så nära men ändå så långt ifrån!

 
Ingen bild

Carina

16 februari 2010 18:13

Hej Kattis!
Tror att det är nåt som går här i byn..hört flera som varit dåliga. Lexi har också mått illa och gått omkring och dreglat och spytt i morse..men nu verkar hon bättre igen..
Ha de bra!

 
Ingen bild

Sussi och Mio

17 februari 2010 09:20

Krya på er!! kram syster och kusinen

 
Ingen bild

Anna & Busy

17 februari 2010 17:51

Här kommer kramar till Kattis som har det tungt, till Nemo som är sjuk o till Wilma som tycker det är kallt! Ses o hörs!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kattis - 17 juli 2013 13:27

...........nästan ett år sedan jag bloggade! Just nu har vi semester. Helt underbart. Varje dag har det varit fullt upp, men inte idag. Fullt upp innebär mest hundträning faktiskt. I vintras gick jag en lydnads kurs med Eos hos E&T. På den kursen gic...

Av Kattis - 29 september 2012 09:04


..........börjar min lilla flatte bli lite större. Han är nu lite över fyra månader och börjar faktiskt bli en stor kille. Han är hur go som helst. Vi tränar på både med vardags bestyren med allt vad det innebär, lite lydnad, och vi har just provat l...

Av Kattis - 16 augusti 2012 06:36

För snart tre veckor sedan hämtade jag hem min valp. Han har fått namnet Eos. Jag har lite kass fantasi, men det är ett fint namn. Det har gått bra det mesta sen han kom hem. Han har haft lite trasslig mage, men det har löst sig. Nu mår han toppen oc...

Av Kattis - 4 juni 2012 19:06


I går gick Nemo och jag vårat tredje öppenklass spår. Likaså min syster Sussi och hennes cocker Mio. Vi fick båda två våra sista ettor. Tack gode gud! Flera har sagt att det är enkelt, men jag håller absolut inte med. Är väldigt glad och stolt över N...

Av Kattis - 15 maj 2012 20:38

Tiden går så fort. Min blogg innehåller inte så många nya inlägg. Vi tränar inte så mycket lydnad just nu jag och Nemo. Ska inte göra det heller, vi nöjer oss med att träffa gänget för träning en gång i veckan. Äntligen är vi igång igen. Men jag vill...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards