Alla inlägg den 7 augusti 2010

Av Kattis - 7 augusti 2010 10:22

I går kväll upptäckte jag att Nemo inte kunde gå rent. Hysteriska jag.... Han haltade på vänster fram. Klämde och kände på benet och tassen. Hittade inget. Tänkte att det enda rätta är att avvakta och se om det går över tills morgondagen. I dag syns ingenting! När vi skulle gå ut i morse på morgon promenaden passade vi på att "klicka en ruta". Funkade jätte bra. Men dessvärre tror jag att han står lite för långt fram. Precis på gränsen...... Ska man be honom backa nåt steg och klicka sen tro? Att man aldrig blir nöjd. Skickar från korta avstånd. Han bara måste ju förstå vad jag vill, just nu gör han det iaf. Plockade fästing på hundarna i morse igen. Vidriga blodsugare  !


Nedan lite bilder från vandrings semestern första veckan i juni i Värmland!  

     

....alla vovvarna och jag. Den gula cockern i mitten är min systers, Mio snart två år.

/Kattis 

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards