Alla inlägg den 17 augusti 2010

Av Kattis - 17 augusti 2010 21:36

Nu på kvällen åkte vi för att träna lite lydnad. Min syster och Mio var med också. Det var Åsa, Sara, Nina, Ankie och Maria med tillhörande jyckar. Vi gick igenom vad alla ville träna på, sen började Nina. Sen var det Åsas tur.... Nånstans där började det åska och blixtra. Sen satte det igång att regna.....som sjutton! Alla tryckte ihop sig vid taket till ett litet uthus. Vi fick lite tips om rutan och stegförflyttningar. Tyvärr beslöt vi att åka hem sen. Hade inga regn kläder heller. Vi blev genom sura, tråk väder.... Nemo hade gärna tränat lite mera för han tycker bara det är mysigt med regn! Det var nyttigt för Mio att bara sitta och vara med. Han skällde morrade men lugnade sig sen.


Det var jätte trevligt att träffa alla och träna lite tillsammans. Det är så nyttigt och roligt att titta på varandra när man tränar. Synd att det började regna bara. Hoppas det blir träning snart igen, då tar jag med regn kläder!


I morgon hoppas jag att vi springer lite. Får se om jag orkar en mil... Allt är bättre än inget! Nu ska jag hoppa i säng. Go natt, i morrn är det åter arbetsdag!

KRAM!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards