Direktlänk till inlägg 28 februari 2011

VAD FORT DET GÅR

Av Kattis - 28 februari 2011 18:37

I morgon är det mars månad. Tur att vintern är i ett övergående skede för nu är nog de flesta less precis som jag. Vill kunna gå ut och gå på barmark utan att få ont i ryggen. Vet inte vad det är men jag blir stel som en pinne i ryggen på vintern. Tyvärr gör det att jag fuskar med motionen. Men man kan ju skylla på kylan också.


Idag har jag varit ledig. Det har varit väldigt bra. For till frissan i morse och satt där i nästan fyra timmar för att få ordning på barret. Nu är jag ljusbrun med massor av slingor, så det ser ut som om jag är blond! Låter inte så fint men jag tycker iaf att det blev jätte bra! Tonar alltid håret så mörkt. Nu var jag så less på det. Hela jag blir likblek. Nu ser det ut som om jag har jätte blåa ögon! Kul med variation. Jag ska dessutm försöka gå ner liiiite i vikt. Har gått upp tre-fyra kilon över vintern så nu ska de bort. Helst ska jag ner lite mer än tre-fyra kilon. Det visar sig om det går. Åkte till friskis och genomled ett spinning pass. Vidrigt! Det var skit jobbigt, men jag klarade det. Ska försöka ta mig tid med två pass i veckan åtminstonde tills jag fått tillbaks mitt vanliga flås och sen ska jag börja springa när snön är borta. Måste ju hinna med Wilma o Nemo med, springer man kan de ju hänga med. Eller....Wilman slipper nog.....


Nu blir det mys i soffan! Go kväll!



 
 
Ingen bild

Kerstin

28 februari 2011 20:53

Hej Kattis.Jag säger som dig, trött på denna vinter,och det är nog alla, även jag har haft ont i ryggen till å från hela vintern, och det är nog för att det är kallt, och så har man gått i lösa skoterspår, och det känns både i rygg å ben, men nu hoppas vi på en varm å solig vår.
Kramar Kerstin å Kasper.

 
Ingen bild

Ankie

28 februari 2011 21:26

Heja heja heja!
Här finns oxå några kilon för mycket. Längtar som du tills man kan ut och springa i skogen

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kattis - 17 juli 2013 13:27

...........nästan ett år sedan jag bloggade! Just nu har vi semester. Helt underbart. Varje dag har det varit fullt upp, men inte idag. Fullt upp innebär mest hundträning faktiskt. I vintras gick jag en lydnads kurs med Eos hos E&T. På den kursen gic...

Av Kattis - 29 september 2012 09:04


..........börjar min lilla flatte bli lite större. Han är nu lite över fyra månader och börjar faktiskt bli en stor kille. Han är hur go som helst. Vi tränar på både med vardags bestyren med allt vad det innebär, lite lydnad, och vi har just provat l...

Av Kattis - 16 augusti 2012 06:36

För snart tre veckor sedan hämtade jag hem min valp. Han har fått namnet Eos. Jag har lite kass fantasi, men det är ett fint namn. Det har gått bra det mesta sen han kom hem. Han har haft lite trasslig mage, men det har löst sig. Nu mår han toppen oc...

Av Kattis - 4 juni 2012 19:06


I går gick Nemo och jag vårat tredje öppenklass spår. Likaså min syster Sussi och hennes cocker Mio. Vi fick båda två våra sista ettor. Tack gode gud! Flera har sagt att det är enkelt, men jag håller absolut inte med. Är väldigt glad och stolt över N...

Av Kattis - 15 maj 2012 20:38

Tiden går så fort. Min blogg innehåller inte så många nya inlägg. Vi tränar inte så mycket lydnad just nu jag och Nemo. Ska inte göra det heller, vi nöjer oss med att träffa gänget för träning en gång i veckan. Äntligen är vi igång igen. Men jag vill...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards