Alla inlägg den 10 september 2007

Av Kattis - 10 september 2007 18:17

Jag har ont i min bak. Bak värk kan man kalla det....Vi for ju till Enköping i går och svettades floder på spinningen. Det var jobbigt men kul som bara den. Så idag har jag ont i baken, får nog ha vadderade byxor på mig i fortsättningen.  Men ingen tränings värk eller så. Känns fint!


Idag har vi inte gjort så mycket. Ska gå ut och gå snart tänkte jag. Jo, var ju till käk kirurgen i morse. Men det gick bra! Tanden (visdomstand) har inte växt så mycket. Så har jag tur behöver jag inte ta bort den. Den operationen är jag glad om jag slipper. Har gjort det tre gånger tidigare. Att vara sydd i mun är ingen höjdare. Att gå till tandläkaren över huvud taget är ingen höjdare! Vad ska man med visdomständer till egentligen? Det är ju bara till besvär och stökar till i livet.


Wilma har busat med sin nyckelpiga idag. I bia-bädden. Busat och busat vete katten..........



Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards