Alla inlägg den 11 september 2007

Av Kattis - 11 september 2007 21:33

Vart tog alla braiga människor vägen?

Alla braiga att ha saker?

Mina godispåsar?

Min mat?

Varför kan ingen hjälpa en stackars cocker/cavaljer dam i sina bästa år?

Jag har fått nog nu.....

Jag säljer mig själv till någon foderfabrik.

Jag kan vara en sådan bra att ha  kvalitets kontrollant.

Sitta med i styrelsen för världens mat?

Jag säljer mig till högstbjudande......en korv,,,,,två korvringar....

en helstekt biff med gräddsås? vad sägs?

Min mage knorrar så skynda dig!

/ Wilma. världens hungrigaste hund

( betalning sker i form av massa mat till bara mig)

Av Kattis - 11 september 2007 16:28

Idag åkte jag hem tidigare från jobbet. Tänkte att jag skulle hinna med lite annat. Har storstädat. Det gjorde jag bra. Skulle springa idag men jag har ont i magen så jag får nog vänta nån dag eller två. Det blir nog en lång promenad istället. Sitta still går ju inte för sig!


Det är härligt höst väder idag. Synd att det börjar bli mörkt på morgonen och på kvällen. I morse var det ju den vanliga morgon rundan runt där vi bor. Fick ett sms av Ulrika att hon var trött och skulle gå hemma hos sig. Jag förstår henne helt. Så jag gick själv. Men det är nåt särskilt med tidiga morgnar. Det är mörkt och helt tyst och stilla. Inte en kotte är ute. Bara vi...

Annika ringde nyss. Det blir två eller tre varv i spåret idag ändå. Det är bara att ta en ipren. Man blir ju trots allt väldigt peppad av att ha nån att träna med. Det blir nog svettigt. Let's go!




Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards