Alla inlägg den 12 september 2007

Av Kattis - 12 september 2007 21:11

Idag är jag helt slut. Fy vad det är trist. Efter jobbet så städade jag hund rummet, har städ vecka denna veckan och nästa med. Det var super tungt. Men det blev fint efter tre timmar sopning och dammsugning. När jag kom hem åt jag. Tobbe lagade mat idag, serverat bara att äta. Sen var jag ute å gick 40 minuter. När jag kom tillbaka beslöt jag mig för att skriva ett viktigt mail. Har hållt på med den i typ 2 timmar nu. Det blev typ jätte långt och jätte konstigt. Kom på att jag missat att skriva vissa saker så jag fyllde i lite här och där med små meningar. Det blev fel och jag ändrade och ändrade. Tillslut fattade jag inte vad jag skrivit över huvud taget. Hur kan man misslyckas så totalt. Gör ett nytt försök i morrn. Både brorsan och syrran fyller år nu i dagarna, då blir det galej.

Har sagt till Wilma att hon ska ge fanken i datorn! att hon är för liten för att blogga och skaffa nät polare. -Klaffen mamms! svarar hon då....

Tobbe har dragit igång sin VVs firma nu. Roligt. Nää nu måste jag sova. Morgon dagen blir tung....

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards