Alla inlägg den 14 september 2007

Av Kattis - 14 september 2007 16:11

Ikväll bär det av till Örsan. Min syster fyller år. Har inte köpt nån present än. Visst är väl det bra planering? Det värsta är att jag inte vet vad jag ska hitta på till henne. Hmmm....

Vi ska äta middag där. Alltid trevligt. Min mellan bror och hans familj är också där. Ska bli roligt att träffa alla barnen. Det ska bli gott med fika. Ska nog bälja i mig mycket kaffe. Jag är dunder trött idag.


Ulrika och jag gick en rask promenad i morse. Vi var duktiga tycker jag. En timma. Men hon skrattade åt mig när jag visade hur fort vi måste gå och sa till henne  -Typ såhär fort måste vi gå idag! Hon skrattade, det gjorde jag med eftersom jag lät som en femåring. Men det är för att vi såsar oss fram ibland. Och jag vill känna att jag har rört på mig annars känns det inte bra. Min vikt är bra just nu, men kan alltid bli bättre. Spinningen på söndag blir nog inte av. Då blir det till att springa som en tok i helgen. I morgon bitti ska jag springa i alla fall. Sen ska vi bort på kalas.


Appropå ingenting. Det allra bästa roliga och mest fantastiska jag vet det är när man har en dunder bra träningsdag med hunden! När allt går sådär super perfekt och man är samspelta. Jag hade en sån dag igår. Åååååå vad jag har saknat det! Det enda som slår det är en bra tävlingsdag!!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards