Alla inlägg den 22 september 2007

Av Kattis - 22 september 2007 11:21

Det var ju underbart att vakna i morse! Villket härligt höstväder det är. Har precis kommit hem från en två timmars promenad.


Snart ska jag göra mig iordning. Jag och Jenny ska förfesta lite hos henne. Sen drar vi till Globen på Ladies Night. Det ska bli roligt. Det har varit mycket ledsamheter ett tag så nu är det på tiden att göra något riktigt kul.

För fem år sedan ungefär var hon och jag på Chippendales (stavas det så?). Jag tyckte det kändes pinsamt och töntigt. Tills vi kom dit och föreställningen började. Det var så jädrans roligt. Det är ju som teater. Dans och sång och massor skita bra musik. Det var bland det roligaste jag gjort. Kan ju ha med sällskapet att göra också. Jenny är min trognaste vän. Vi har alltid haft hyss för oss. Och det slutar alltid med att vi har hysteriskt roligt. Så kul att vi talar om det låååångt efteråt..............


Nu ska jag städa och sen blir det kanske ett varv i spåret.....sen ska jag göra mig i ordning. Hur ska jag hinna?

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards