Alla inlägg den 15 september 2007

Av Kattis - 15 september 2007 13:19

I morse sprang jag. Hade sälle av Sussi och Annika. Sprang fem kilometer.Vi var ju på syrrans kalas igår. Eftersom jag är som jag är och gillar tårta och kakor och sånt så var jag tvungen att smaka av allt. Bla var det prinsess tårta och en jätte god choklad tårta. Många smaskiga kakor mm.Allt fika bröd och annat onyttigt som jag proppade i mig på kalaset igår är som borta. Det känns bra. Det var dessutom bra springar väder, för man blev inte så svettig. Bara ganska... Hade ju lite problem att komma på en present till min syster. Men jag köpte ett träningsredskap till henne. Casalls nya gymnastik boll. Hon blev skita glad! Den är som en stor boll som man använder när man ska träna. Men det var mest på skoj, men som sagt hon tyckte det var jätte bra. Det var en liten instruktionsbok med. Så vi gjorde några av övningrna på bollen. Jisses vad jag garvade. Det var ganska svårt. Tänk vad kul man kan ha med en boll....


Idag är det fullt ös igen. Ska fixa lite saker till en viktig födelsedag. Undrar om han läser min blogg?? Nåväl, jag får avslöja mer sen...


Jag är så glad att det gick bra för Ullis och Azzi på deras lydnads debut. GO' GIRLS! Ni är så duktiga.

Nu ska jag fara till stan och göra några viktiga ärenden. Ha det!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards