Alla inlägg den 3 maj 2011

Av Kattis - 3 maj 2011 20:41

...............gick vi idag på kvällen. Ingen träning alls, bara skogen..... Har så dåligt samvete för jag orkade inte riktigt vakna i morse vid fem snåret och gå upp, sov en haltimma längre än vanligt. Så jag blev lite sen. Morgon svängen blev mycket kortare än vanligt. Wilma var nöjd med det. Inte Nemo.... Var galet trött i morse och hade kunnat betalat någon bara jag hade fått soooooova vidare.... Jag avskyr dom där trötta sömniga morgnarna när kudden liksom ropar på en. Har haft lite dov huvudvärk idag med, fattar inte vad det är riktigt. Men det har funkat hyffsat ändå. Det är så skönt att bara traska till skogs och rensa skallen och röra på sig, det är liksom så rogivande att vara med vovvarna. Det allra bästa som finns.  


Min allra finaste gosse.....

Wilma hängde med i rask takt, tror hon uppskattar att det är lite svalare ute. Hon börjar likna ett megafluff igen min lilla loppa!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards