Alla inlägg den 11 maj 2011

Av Kattis - 11 maj 2011 17:15

Ingen träning blev det idag. Ska träna lite på egen hand när blivit lite svalare. Idag är det ju super duper vamt. Dummelidum ruta ska det bli idag. Koncentration! Har ännu inte bokat in några tävlingar. Vet inte när det blir, vi måste bli mer färdiga, det här duger inte alls. Sista veckan har vi mest tränat uppletande, men det är ju nyttigt och stimulerande med lite nya saker!


Idag har jag varit till massören. Aj aj aj vad det gjorde ont, helt galet. Hård som sten på axlar nacke och fileerna (vet inte vad det kallas.....men det är fileer iaf). Känns bättre men ack vad jag kommer ha ont i morgon. Hon har hårda nypor massören. Hon är faktiskt helt otrolig, hittar allt! Allt gick inte att reda ut.


Har dessutom fåt veta att Janne och Madeleine har tingat en Cavalier! Det kommer bli toppen. En trefärgad gosse från en trevlig liten kennel. Så någon gång i början av juni ska vi hälsa på den lilla krabatnen! Bra val av ras!!! Jag älskar Cavalierer, någon gång ska jag ha en sådan....


Fick mail från min "nya" uppfödare idag. Det var skojsigt! Hoppas kunna komma på besök hos dem när jag har semester. Längtar så jag håller på att svimma efter min lilla flatte! Hoppas det blir i början av 2012, då behöver man inte vänta riktigt lika långt som en hel evighet.....







Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards