Alla inlägg den 8 maj 2011

Av Kattis - 8 maj 2011 08:59

Varmt redan i morse när vi gick morgon prommisen. Helt otroligt! I får gick Jenny och jag en promenad i stan. Vi gör det ibland. Vi hamnade i Berthåga. Där var det väldigt fint. Det var jätte varmt och svettigt. Särskilt för hundarna. Vi hittade några mysiga ställen där vi tänkte gå nästa gång. Fina små stigar längs skog och åker. Promenaden tog lite över två timmar att gå. Det var jobbigt, svettigt....


I går påbörjade jag lite egen ansning av Wilmas päls. Effilerings saxen går inte ens att klippa med i den tjocka ulliga pälsen så det fick bli vanlig sax. Ja ni hör ju redan här hur fint det blir... Hmmm.... Njee..... Men det blev massa massa päls mindre och hon ser mycket finare ut faktiskt. Måste fortsätta idag. Det blir så skönt för henne att slippa eländet. Hon har det så jobbigt i värmen. Vi har inte tid hos frissan för ens 30 maj.


Tobbe var på fest igår, sen tror jag att han var ut på krogen. Ja han sover än så jag vet inte riktigt. Han var lite lagom ranglig när han kom hem. Hade världens hicka?? så jag höll på att bli galen.


Ha en bra dag!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards