Alla inlägg den 6 januari 2007

Av Kattis - 6 januari 2007 18:54

Idag har vi gjort lite av varje. I morse var vi in till mitt jobb, jag städade hund rummet. Kändes konstigt att vara där på helgen.Där sitter mina vovvar på dagarna medans jag jobbar. Det är jätte bra. Det blev väldigt fint. Och jag hoppas att de andra som har sina hundar där tycker det också. Vi har varit på lång promenad i skogen som vi brukar. Är fortfarande noga med att de verkligen gör som jag säger. Det funkar. Mina små sötnosar. Det var så kul på promenaden. De lyssnar på det jag säger. Underbart. Jag som trodde att jag hade pli på vovvarna! Eller det har jag ju, men det har bara blivit lite slappt en period....nu är det ordning igen.Igår tog jag fram saxen. Klippte Wilmas kostym. Hon blev hälften så stor kan man säga. Det tog ca två timmar. Eftersom man inte är nån hundfrisör direkt ser hon ut därefter också. Men det duger. Hon blev gullig tycker jag. Hon blir så liten. Värst är tassarna, de såg ut som dasslock. Nu ser man att det är små tassar. Nån dag ska jag nog lämna in henne hos en hund frisör. Så hon får bli riktigt fin. Borde klippa Nemo lite också, men han ser hyffsad ut. Senare ikväll ska vi titta på film, Miami Vice. Kanske blir det en godis påse också. Man är ju inte nån festprisse direkt...godisprisse kanske!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards