Alla inlägg den 10 september 2009

Av Kattis - 10 september 2009 21:14

Tjoflöjt! Är så in i h-e trött idag. Har nästintill inte varit så här slut efter en arbetsdag, den här dagen har sugit ur all min energi....jag är helt enkelt totalt tom! MEN! Efetr jobbet åkte jag till UBK och tränade med hunden. En massa folk var där idag. Jätte roligt! Wilma fick inte göra så mycket den lilla dvärgen, hon har ju liksom blivit halt igen efter sin race-runda efter katten. Grrr....Skrikandes!!! Det gick bra att träna med Nemo, han var på sitt skuttigaste humör idag. Jätte roligt, det är så kul när han är på tårna lilla gubben! Fjärren gick suveränt bra, rutan också (tränade bara avståndet idag). Sen tänkte jag lite glatt att eftersom det går så jäkla bra idag så kör vi lite "hatmoment"-inkallande med ställande.... Skulle ha struntat i det. Funkade inte alls. Sanningen är den att idag skiter jag i det bara, orkar inte ens fundera på varför det inte funka, strunt samma....idag! Vi gjorde gemensam platsliggning. De funkar ju bra. Dags att träna sittande i grupp mer. Undrar när jag ska tävla igentligen? Lägre spåret i helgen tror jag inte att vi kommer med på. Det gör inget.....kanske kommer vi med i Fagersta.... Det gick bra för Jenny och Diezel också. Lite krångel med fotgåendet, men det är bara att backa lite i träningen så kommer det gå fint tror jag. Carina och Tonic tränade lite framåtsändande. Han blev lite snurrig av alla rutor som stog här och där på planen. B-M's schäfer (eller shäffer som man skriver på blocket....Obs! Ironi...skämta bara lite....) har blivit jätte stor, sist var han en liiiiten plutt! Jätte fin, han kommer nog bli en stor pojke. det var roligt att träna iaf. Skönt att komma iväg trots att det varit en jobbig dag.


Sen kommentaren som gjorde mig så glad! Cina! Så roligt att du hittat min blogg. Jag tjoade rakt ut!!! Så roligt. Hon (Cina alltså) har haft en fin flatte. En brun tik, som råkar vara kull syskon med min vackra flatte. Blev jätte glad iaf! Skrattande


Nää nu ska jag gå å sova. God natt!




Av Kattis - 10 september 2009 06:41

Ahh fy vad trött man ska vara då! Idag har jag en del att göra på mitt jobb. Ser inte alls framemot den här dagen kan jag säga. Men det ska bli skönt när det blir eftermiddag och man får åka på hund träning! Det var kallt i morse. Wilma yhaltade inget heller. Ha en fortsatt bra dag! Hejs svejs!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards