Alla inlägg den 15 september 2009

Av Kattis - 15 september 2009 20:34

......bra! Vi tog bilen till idrottsplatsen. La ut ett spår...några hundra meter långt. Ganska långt....dålig på metrar....längre än vanligt...iaf.... Hade pipisar och godisbyttor idag. Det tyckte min hund var ganska skoj. Innan vi begav oss ut i skogen tog vi en promenad. Sen stannade vi till och tränade framförgående och kryp. Jädrans vad kul det var, för det gick bra! Mycket bra. Nu har han kommit på vad det är jag vill att han ska göra. Jag har ju varit slarvig att träna det eftersom jag nästan gett upp hoppet om bruks tävlandet. Vad jag menar är att han kan men har haft en minnes lucka....... Det har man ju haft själv ocksåFlört..... Sen gick vi spåret. Han var duktig. Intensiv i början, sen blir det liksom svårare. Han tar slut. Hur f-n ska det här gå tänker jag! Tävlingen alltså..... Strunt samma jag tänker göra det ändå! Han var jätte duktig idagSkrattande. Nu är det Idol dax....det är ju för kul.... Go kväll da!

Av Kattis - 15 september 2009 17:52

Men Kattis har fortfarande inte kommit utanför dörren. Ska bara, ska bara ska baaaara....Ska bara blogga lite först. Jo, jag tänkte lägga ett roligt spår till Nemo i kväll. Det är allt jag hinner med idag. Har ständig handsvett och magen krånglar.... Ja, det är som det ska vara med tävlings nerverna! Det är ju fint att ha det såhär i två veckor. Jaja det kanske lugnar ner sig.... Wilma ska få ta det lungt idag också. Hältan är mycket bättre, men jag vågar inte strutta runt med henne i skogen så mycket. Hon kommer fara runt som en loska! Nemo och jag måste bege oss ut en stund nu! Tjohoooo!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards