Alla inlägg den 12 september 2009

Av Kattis - 12 september 2009 18:53

Har varit hem en stund till min jobbarkompis. Hämtade lite grejjor där som jag förvarat i hennes gäststuga. Hon har varit i Kroatien. Det hade varit varmt och skönt, hon hade haft det jätte bra. Brun hade hon blivit också. Jenny och jag har varit ute och gått med hundarna i två timmar. Det var en härlig promenad. Wilma fick inte följa med. Det var sorgligt att lämna henne hemma, hon ville så gärna följa med.....snyft....Gråter....... Har badat och fönat Nemo idag också. Han blev väldigt fin. Sen satte jag mig ute på gräsmattan och klippte hans päls som växer som ogräs. Ett trist göra tycker jag, han tycker också att det är trist. Nemo ville inte sitta still. Värst är att klippa svansen. Den kan han inte hålla still, den viftar typ hela tiden. Ja nu är det gjort iaf! Nu ska jag fixa lite, go kväll!

Av Kattis - 12 september 2009 09:13

Ja då är det lördag. Vaknade tidigt ändå. Har varit ut med hundarna lite längre. Wilma var ju med så det fick inte bli så långt. Hon går inte riktigt rent ännu. Hon var jätte gossig i morse. Låg i soffan och ville bli kliad på lilla magen. Hon som inte ens ska ligga i soffan! Ville inte gå upp! I dag ska Nemo få sitt bad. Han kommer bli jätte stilig. Nu ska jag kika runt bland bloggarna........



Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards