Alla inlägg den 11 september 2009

Av Kattis - 11 september 2009 21:35

Wilma har fått bada. Hon blev något renare. Använde både shampoo och balsam med minkolja. Hon glänser. Nypolerad! Har tittat lite mer i hennes mun också. Hon har faktiskt inte så mycket tandsten. Men det som finns ska ändå bort. Nemo ska få sitt bad i morgon, varm vattnet tar ju slut ganska fort. Undrar om jag ska passa på att klippa hans kostym lite då också? Tittade på Idol nyss. Ahh, det är ju så roligt. Juryn är så roliga. Jenny ringde nu ikväll. Vi ska träffas i morgon. Hoppas det blir träning då. Nemo har varit i gasen och behöver träna lite. Vi får se vad vi hittar på. Just det! Jenny hade läst hundsport. Där stod det om kurser för "seniorer". Gulligt! Det kanske vore nåt? Nu ska vi snart gå å sova! God natt. Ha en fortsatt trevlig fredag kväll!

Av Kattis - 11 september 2009 17:42

Ja nu har man kommit hem. Tagit en kort sväng med hundarna i sakta tempo. Jag är seg och....Wilma är ännu segare. Hon ville inte gå så fort idag. Ska plocka lite hemma. Städa och sånt idag. Sen ska jag nog inte göra så mycket mer. Fy vad jag är trött. Den här veckan har varit ganska jobbig. Men nu kan jag ta det lungt och inte tänka på jobbet. Måste visst åka in å shoppa lite nu. Shampoo till hundarna. De behöver rengöras. Wilma luktar ju skit emellanåt....ganska ofta....Ja, hon rullar sig i allt möjligt ni vet. Nu måste jag dra! Tja!

Av Kattis - 11 september 2009 12:46

Hon ska få åka till veterinären. Rengöra tänderna och göra en senior kontroll när vi ändå är där. Hon har fått två vårtor i munnen..... Inte trevligt. Dessutom hade det fastnat en bit från ett tuggben mellan framtänderna. Det har skavt lite mot tandköttet så det ser lite konstigt ut. Vill göra nåt åt hennes mun innan det är försent och det blir allvarliga problem. Borstar ju men det går inte att ta bort skiten ordentligt. Hon ska få ha en fin mun på äldre dar min lilla hund! Ja det var det......

Av Kattis - 11 september 2009 07:43

......är det fredag. Gud vad härligt! I morse gick vi upp sent jag och hundarna. Är så trött. Wilma var inte halt imorse. Hoppas hon förblir som hon är nu så vi kan motionera som vanligt. Matte blir så tjock å rund utan motion. Hon också.... Idag vet jag inte vad vi ska göra. Inget kanske? Skoja ba! Vi ska nog träna lite. Ställande.... Jag vill tävla snart. Jag tränar på tok för lite ju! Nää nu ska jag jobba. Tjing!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards