Alla inlägg den 8 september 2009

Av Kattis - 8 september 2009 21:12

Wooow! Det blir bara roligare och roligare att blogga. Se så fin min blogg är. Med blommor och roliga färger. Oj va skojsigt! Nu på kvällen har jag och Nemo varit ut en sväng och tränat. Framförgående och lite fot och liiiite kryp. Han var duktig min svarta tokstolle. Men han plogar lite tycker jag. Inte bra. Vi tränade raksträckor också. Han reste sig flera gånger under krypet men jag tror inte att det kommer bli några bekymmer. Någon gång....ingen gång..... Nu ska jag krypa till kojs. Är jätte trött. Längtar till helgen som vanligt....Natti natti!

Av Kattis - 8 september 2009 18:11

Ingenting är sig likt här på bloggen. Men det är ju jätte roligt att blogga nu. Ja, det var det förut också. Men det blev så fint ju!Skrattande Jag tycker dessutom att smileysarna e så gulliga så jag måste använda några stycken....Cool.....Tungan ute..... Nu ska jag städa lite till. Dammsuga, det blir skitigt när man har hund. Sen ska jag ta en sväng med Nemo. TJING!!

Av Kattis - 8 september 2009 18:04

Tog en fin bild på Nemo idag. Den andra bilden är på Wilman.

Hon ligger å....vilar kan man säga i sängen......med sin bästaste kompis.....






Av Kattis - 8 september 2009 07:16

Det är omgjort här! Hjälp!!! Öhhh men det e ganska fint..... Men oj vad annurlunda det ser ut!Skrattande Nu kan man ha såna me!Cool Ja får undersöka mer senare i dag.... Hej då sålänge ra!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards