Alla inlägg den 16 september 2009

Av Kattis - 16 september 2009 21:53

........vi var till Tierp å träna! Nemo blev som en ny hund. Han tyckte det va toppen att vara där. Carina var värd där idag. Hon hjälpte mig med att kommendera mig genom lägre lydnaden. Lite okoncentrerat från min sida. Det gick hyffsat. Men jag måste lägga ner mer träning på krypet och budföringen. När han ska krypa reser han sig halft upp vid första steget, sätter sig liksom. Irriterande.....vårat kryp har ju varit så fint! Men det får vi träna på. På budföringen startar han inte. Varken från mig eller mottagaren. Det blev flera kommandon, jävligt onödigt så kan man ju inte hålla på. Kul, jaja....det är ju en vecka kvarGlad! När jag kom hem hade jag ingen nyckel. Tog en kvälls promenad i en timma. Stackars Wilma satt i fönstret o tittade efter oss när vi gick... Lilla pluttan! Ja hon fick stanna hemma idag. Eftersom det skjuts och sånt. Idag är hennes hälta nästan borta, hoppas det håller sig så. Är så arg på mig själv. Mitt sbk-medlems kort är försvunnetSkrikandes! Dumma jag, är så förvirrad! Ja det var jätte roligt att träna idag iaf. Nu är det bara att sussa så man orkar med sitt stimulerande arbete i morrn! Hej svejs!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards