Alla inlägg den 5 september 2009

Av Kattis - 5 september 2009 14:58

Städar för fullt. I morgon får jag ju en massa främmande. Var en sväng till Ikea i morse. Shoppade loss lite till..... Sen handlade jag på Maxi. Ja, vad ska man säga. Det var i stort sett endast äldre personer där och handlade. Och jag. Det var inte så många kassor öppna. En gubbe fick frispel för han ville inte stå i kö överhuvud taget. Skit förbannad skällde han ut nån stackars tjej i kassan. Gormade att de måste ju ha fler kassor öppna. Jag kunde inte hålla käft utan sa att han nog skulle lugna ner sig lite. Det var väl inte hela världen att han fick stå i kö! Stackars flickan i kassan ringde och de öppnade en kassa till. Då blev det rusning! De sprang så gott de kunde till de nyöppnade kassan. Blev osams om vem som var först! Blir man sådär vidrig när man blir gammal? Nä fy vad tråkigt att va sådär! Det stog en tjej bakom mig i kön, vi började skratta till slut. Hysteri!!! Var en sväng till min mellan brorsa. Hämtade lite grejjor som jag haft där ett tag. Han ska få min hylla om ingen annan av mina syskon vill ha den?? Ja, det får stå kvar på hans magasin ett tag till... Tack! För att jag har fått ha mina saker hos er! Vi passade på att fika lite och han bjöd på jätte god äppel paj. Det var bara Albin och Pontus av barnen som var hemma. Lilla Pontus har blivit jätte stor, han växer så det knakar den lilla killen.

Nää nu ska jag fixa lite här hemma!



Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards