Alla inlägg den 11 januari 2010

Av Kattis - 11 januari 2010 21:41

      

Av Kattis - 11 januari 2010 21:15

Måndag. Har äntligen börjat jobba efter en veckas ledigt. Fullt ös kan man säga. Men roligt. Tyvärr klantade jag mig och tappade en rulle plast som hängde på väggen rakt ner på min tumme. En sån jätte stor tung rulle plast. Det gjorde så inåt h-e ont, men jag vräkte inte ur mig några hemska svordomar som jag brukar utan teg å led mitt allra bästa... Tummen gör fortfarande ont. Den e lite konstig. Den blev nog nån centimeter kortare! Men det har blivit mycket bättre. Den gick inte av iaf!  


Vi har haft en lat dag idag. Inte gjort så mycket alls faktiskt. Dels pga av mitt finger..... Somnade en timma framför tv:n. Mmmm...myysssiiiigt!!!


Jag är så less på kylan. Man fryser hela tiden till å me när man sover. Kroppen är ju som en ispinne hela dagen. Man borde åka till ett varmare land. Med sol, bad och bara en massa värme. Mmmmm myysssiiigt........ Nu ska jag ta en kvällis med mina små hjärtan  , vovvarna, sen ska jag lägga mig för att sova tror jag. Sömn problemen är liksom som bortblåsta.....


Ha det så bra! Pling plong!



Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards