Alla inlägg den 21 januari 2010

UTE

Av Kattis - 21 januari 2010 19:59

Vad lätt det går när man är utvilad! Nemo o jag (å Svenne...) har gått en timme i "power walk" tempo. Det märks att vi har vilat i några dagar. För det gick smidigt att gå. Kanske för att det inte är så kallt just nu och antal kilon på kläder blitt mindre?? Min rygg gör inte ont och inte mina lår heller upptäckte jag. Ja det var jätte skönt att gå! Busade en del med Nemo på vägen, han tyckte jag var skojig den här dagen. Han var duktig när vi mötte andra hundar. ja han är det annars oxå men han gnisslar så mycket ibland. Men inte idag. Då blir det många karameller.....nästan godisregn....


Wilma hängde inte med. Jag känner på hennes knöl varje dag. Den känns inte någe konstigare nu än förut. Nu ska jag dricka vatten. ha en fortsatt bra'ig kväll!

Av Kattis - 21 januari 2010 17:38

Har ont i magen. Men jag tror att jag vet varför. I morse åt jag ett bröd som heter "frökuse". Åååå jätte gott, verkligen. Men det är en massa frön å grejjor i det. Min mage tycker det är jobbigt. Ärligt jag vet inte om det är det, men jag tror det. Äter inte bröd för övrigt. Men jag provade det i morse för alla säger att det är såååå gott! Å ja, det är jätte smarrigt. Men........


Tyvärr går det ju vinterkräkan nu. Så man blir ju lite nojjig när man får magsmärtor. Men jag får väl försöka.......inte vet jag.... Ut å gå för då kommer magen igång. Sen...ja ni vet..........


Min kropp har överlevt gårdagens skridsko färd. Trodde jag skulle ha ont i musklerna i dag men icke. Min svank mår nästan bra-så skööönt!!! Det lönade sig visst att vila ett par dagar.


Jag har bestämt mig! Nästa vecka ska jag köpa årskort på Friskis&Svettis! Sen ska jag börja gymma gympa spinna och allt man hinner å orkar. Lär ju inte bli så mycket dåra..... Men ändå!



Nu är det dags att ut å gå!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards