Alla inlägg den 13 januari 2010

Av Kattis - 13 januari 2010 21:00

Tog ett tag att komma iväg. Men nu har Nemo o jag tagit en väldigt rask runda på över en timma. Nu mindes jag just hur det är att svettas. Fy sjutton! Svenne var med för det är lättare att hålla raskt tempo då. Nemo såg ut som en gammal farbror, han hade imma på hela kostymen! Sötnosen....


Nu ska jag hoppa in i duschen! Tjoflöjt!!.............................näää först ska jag glutta på Facebook.......

Av Kattis - 13 januari 2010 19:23

Ja ja e så sämst! Har fortfarande inte kommit ut. Jag blev fast framför datorn å FB. Men nu ska vi gå ut!      Ja men oj va sööta man får va ra =)

Av Kattis - 13 januari 2010 18:31

........för fort. Nog för att man längtar till helgen...men ibland går det på tok för fort. Sen ryktades det om att det skulle bli varmare. Men det vill inte bli så mycket varmare, bara ännu kallare. Brr.... Jag fryser ihjäl snart. Svettas har man glömt bort vad det är o hur det känns.


Dagen har varit helt ok. Men jag hade tänkt att starta diesel värmaren på bilen i god tid så det skulle vara klart att åka sen bara. Men jag missade det idag. Så jag tog en tur med hundarna medans bilen så sakteliga tinade lite grann. I morse blidde det ingen morgon runda, ska ta en sväng nu på kvällen, det får duga för idag. Maten var klar när jag kom hem. Jag åt för två. Så satans onödigt men jag var så hungrig idag.


Ha en trevlig onsdag nu ska jag hoppa i alla paltor man måste ha för att inte bli isfigur när man går ut. Kram på er!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards