Alla inlägg den 12 januari 2010

Av Kattis - 12 januari 2010 21:22

........det är ju så roligt med FB! Nemo o jag har gått väldigt raskt i över en timma. Det var jobbigt. Men eftersom jag hade Svenne med så traskade vi på bra! Nu är både jag å svarta flatten trötta. Wilma o jag tog en sväng när vi kom hem. Hon är mörkrädd och gör sina behov och sen vill hon gå in fort. Nu ska jag vara duktig å dricka en massa vatten å äta en frukt. Sen ska jag komma på vad jag ska göra med ryggen, den gör bedrövligt ont emellanåt. Jag är rädd att bli invalid! Tänk om det är diskbråck eller nån tumör eller så??? Det är nämligen svanken eller ryggslutet eller vad det heter som spökar. Men jag tror att mina promenader i det kalla, hala väglaget kan ha lite med saken att göra. Jag går nog konstigt. På fredag är det iaf massage. Nää nu är det fruktstund! Vem vet kanske nån vill prata med mig, Wilma kanske???



Av Kattis - 12 januari 2010 17:27

Jag står nästan inte ut! Det är så trist att fryyysa! I morse fick jag med båda hundarna ut....dvs även lilla Wilman hängde med. Kallt kallt.... Sen bar det av till jobbet. I dag ska jag inte görs så mycket. Städa lite, tvätta lite.. Ta med hundarna ut på en promenad. Svenne hänger med idag också, han har ju varit hemma senaste dagarna så det har inte blivit nån musik!


Ha en fortsatt bra tisdag, kanske skriver jag lite mer senare!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards