Alla inlägg den 20 januari 2010

Av Kattis - 20 januari 2010 21:53

Efter jobbet åkte vi till Örsan hem till familjen B. Där blev vi bjudna på middag och fika. Vi åt semla! Det är ju så gott! Undrar om jag ska ta en till i helgen?? Sen drog vi iväg hela gänget till skridsko banan eller vad det kallas. För första gången på typ 15 år tror jag så åkte jag skridskor. Det funkade faktiskt.....jag tog mig framåt och trillade inte en enda gång. Jätte roligt! E o M är ju liksom vana, de for mest imkring som loskor på isen............och i snödrivorna! Likaså deras föräldrar. Tyvärr så får man ju ganska ont i fötterna. Mina knotiga (ja, det är det enda knotor jag har synligt)....fötter började göra ont ganska snart tyvärr. Så det var bara att lägga ner efter ett tag. Hundarna tyckte det var jätte roligt. Särskilt Nemo. Han hoppade och drog i min jacka så jag höll på att flyga åt fanders men det gick bra ändå.... Wilma, hon skällde mest i vanlig ordning. Tyvärr blir Nemo så stressad. Nästan så jag får mer grå hår... Blir så frustrerad när han inte "hör" vad jag säger. Eller vill??


Vi pratade lite om våran lilla weekend till Vemdalen också. Attans vad jag hoppas det blir skoj! Då ska man ju prova på skidor. Det var lääänge sen. Kanske när jag var 11 och då åkte man bara rakt fram. Nu ska jag sussa. Jobbar dag i morgon! Kram på er ra! 

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards