Alla inlägg den 1 december 2010

Av Kattis - 1 december 2010 19:32

  Ja just nu är det ingen höjdare att vara ute. Det värker i hela kroppen av kylan. Trots att man har så mycket kläder och dubbelt av allt. Brrr....

Har huvudvärk, hemsk sådan. Ska snart lägga mig i sängen...kanske råkar sommna. Dåligt samvete för hundarna idag. Men värken i skallen går nog över om ett tag då kan vi leta grejjor inomhus igen. Det finns två saker jag längtar särskilt mycket till just nu...förutom att huvudvärken ska försvinna! Jag längtar tills jag får gå Tävlings psykologi kursen och tills vi åker till Sälen i slutet av Januari. Det ska bli så roligt. Önskar man hade möjlighet att ta semester, då skulle jag göra det. Jag vill vara ledig!!! Mmmm........  


I morse fick jag ett minst sagt otrevligt utbrott på en person som har en mängd hundar. Den personen har noll koll  . Just när Nemo satte sig för att bajsa kom två av djuren skällandes och springandes emot oss. Det bara brann av! Jag gormade och skrek och gjorde allt jag orkde och skrek mitt allra argaste för att de skulle springa tillbaka till sin matte. Som de också gjorde. Stackars Wilma blev skit rädd. Nemo bajsade inte färdigt och jag blev hes. Ropade till personen att hon banne mej fick ta rätt på sina odågor. Hon bara gick.... om så många gånger förr. Personen är troligtvis jätte trevlig, hundarna är också trevliga det vet jag. Har mött dem flera gånger förr. Men varför ger man fan i att bry sig??? Jag lär knappast vara den enda som råkar ut för samma sak.....


Tyvärr härjar kennel hosta just nu. Som vanligt så här års. Hoppas dom klarar sig. Tydligen har vi det på "jobbet". Hmmm..inte kul. Nää nu är det dags att lägga sig i sängen en stund!


Av Kattis - 1 december 2010 19:19

Ja i dag är det så kallt att nästan ingen vill gå ut.............           

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards