Alla inlägg den 6 december 2010

Av Kattis - 6 december 2010 18:02

I dag har vi varit borta med jobbet hela dagen. Ätit gott och haft den väldans trevligt. Det var skönt att komma hem. För trots att man inte jobbar fysiskt så blir man så trött. I huvudet. Är sugen på att åka skidor. Men jag har ingenstans att åka riktigt. Nu tänker man kanske att jag bor precis brevid spåret så hur svårt kan det vara. Men ärligt talat! Inte vill man stuffa runt bland proffsen. Stuffa? Nää snarare stånka.... Vi ska åka till Bälinge i morgon. Jag får kanske hålla mig till tåls ett tag till.


I lördags när vi var till Stockholm var svärföräldrarna hundvakt åt Wilma och Nemo. De är så galet snälla som ställer upp. Wilma hade mest legat i soffan och vilat. Nemo låg visst i hallen och grät en smula. Han längtade så mycket efter sin matte förmodligen. Sen är det ju inte en dans på rosor där när lilla Selman har gjort entre. Den lilla hunden får min stora hund att bli grå. Men han är tålmodig till tusen och rättar henne bestämt men vänligt. Han känner sig extra vuxen och är mer som en farbror. Det är faktiskt helt otroligt vilken tydligt språk de har. Man kan studera dem länge.....


Nu är det dax för lite middag. Ha en fortsatt trevlig dag! KRAM!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards