Alla inlägg den 29 december 2010

Av Kattis - 29 december 2010 18:24

Många långa rundor med hundarna har det blivit idag. Åkte till jobbet samma tid jag brukar gå upp och gick där istället. Wilma gillar inte att gå här hemma nu. Wilma tyckte det var jätte härligt och travade på i rask takt. Dessutom gick vi en längre sväng runt Ultuna när jag slutat jobba, så idag har hon fått lite mer än normalt med motion. Smällandet är väldigt situations bundet också. Det small nu på kvällen när vi skulle ta en promenad vid jobbet. Hon stannade till och lyssnade.....

-Kom nu så går vi! sa jag. Hon bara hängde med, ingen svans mellan benen utan bara fortsatte gå.... Skönt!


Resten av den här kvällen ska vi förmodligen spendera i sängen tittandes på tv med hundarna. Vi har köpt en ny bäddmadrass till sängen. I morse vaknade jag och steg upp utan problem och jag kunde röra mig utan att det gjorde ont i ryggen. Underbart! Det är en sån som formar sig efter kroppen så jag låg nog stilla hela natten tror jag.


Det blir ingen hund träning idag. Vi tränade en igår, det var extra kul för det gick jätte bra. Konen träning och backande träning blev det. Har blivit tävlings sugen igen.... Kanske ska försöka med en trea till, men jag vet inte än.

Ha det så bra!



Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards