Alla inlägg den 9 december 2010

Av Kattis - 9 december 2010 20:29

I dag har varit en dag som så många andra dagar. Wilma hängde glatt med ut i morse. Härligt, så tomt när hon inte är med trots att det går ganska långsamt. Har pratat med halva min underbara syskonskara. I morgon ska jag träffa en av mina brorsor. Vi ska åka skidor tillsammans. Ska bli jätte roligt. Han är ganska bra på att staka sig fram på de där plankorna. Nån som vet nånstans man får åka med hund? Nemo skulle älska att hänga med. Men man vill ju inte förstöra någonstans. Snackade med syrran också. Jag trodde hundmässan va nu i helgen men icke....den är ju nästa helg. Jag ska nog dit då. Så nu kanske även min syster hänger med. Skoj! Jag hoppas jag får möjlighet att klappa några fina flattar. Annars går jag till rastorget och klappar Cavalierer   De är underbara små hundar, synd att det är en sån sjuk ras annars skulle jag ha en cavalier.

Träffade min granne nyss, hon har en jätte gullig hund. Hmm...jag trodde hon ogillade mig. Men ack vad fel jag hade. Vi snick snackade ett tag. Super trevligt!! Ett bra objekt att träna "vara tyst" med. Nemo alltså...  ...och hennes vovve....


    


Sätter in lite gamla bilder från i vintern-10 när vi var i Vemdalen. Nemo, Mio och Wilma. Dags att fixa lite nya bilder? Ja, men kamerar är pajko. Ska försöka komma ihåg att lämna in den. Ha en go kväll! KRAM!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards