Alla inlägg den 26 december 2010

Av Kattis - 26 december 2010 16:28

.........ska jag nog kunna skriva iaf. Julen är slut för detta år. Vi var hos min syster o hennes familj. Min yngsta storebror var med också. Vi åt en massa god mat och hade det super trevligt. TACK! Barnen gillade nog sina klappar med, det är det bästa! Vi fick många fina julklappar också. Wilma och Nemo fick både ätbara o lekbara klappar. Presentkortet på Ikea satte jag sprätt på idag. Det blev lite nya sängkläder och en lampa "solros" till vardagsrummet. Det kommer bli typ super häftigt! Skulle köpt en fin ljus stake också men jag hittade ingen bra, fick ett hansmålat ljus i julklapp av min systerdotter  , och vill så gärna ha det i en fin ljus stake. Hon är verkligen konstnärlig! Får nog ta en sväng till Chilli   ....


Vår träning har legat nere ett tag. Inget kul med kylan. Men nu är det ju bättre väder så vi har börjat lite smått igen. Nemo har en del överskotts energi som löper amok. Vi har tyvärr varit oense i två hela dagar jag o min flatte. Han har skitit totalt i sin matte och att hon finns. Han har bara haft brudar i huvudet! Detta pga att granntjejjen Pia-Lotta löper och han har nosat lite väl mycket på henne. Är säker på att detta blivit så illa denna gång för att han är just extra mycket uttråkad. Eftersom han aldrig annars varit så här extremt tom i bollen! Inte lätt att vara pojke ibland..... Nu har han dock återhämtad sig från sitt kranka kärleks tänkande. Stånk! Äntligen sig själv igen! nu tror ni att han är helt hemsk.... Nää det är han verkligen inte.... En vanlig person skulle förmodligen inte märka nåt.....men jag märker nåt.... Han får liksom säga allt två gånger plötsligt. På jobbet sprang han glatt fram till en labrador pojke, jätte glad över denna nya kamrat, då fattade jag noll men han fick en rejäl paragraf läsning! Trodde han skulle spöa labben, men näää.... Han putsade den unga labradoren i öronen sitt allra intensivaste....


Nu ska jag göra lite nytta. Wilma är med sin husse och jobbar idag....kontors arbete.... Då brukar det vankas kaffe...och en å annan "bylle" tror ja..... hon har utseendet för sig lilla pluttan! God kväll!!!  

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards