Alla inlägg den 4 april 2011

Av Kattis - 4 april 2011 17:17

Något är visst galet med Nemo. Jag är förbannat orolig kan jag säga. Han har precis som igår slängt upp en kaskad spya. Men denna gång i sin bädd och inte i min. Han är medtagen. Låg och väldigt nere. Jäkla skit om nåt är galet. Dessbättre gav jag honom lite ris som han glatt åt upp. Kanske kan det göra lite gott i en sjuk flatte kropp? Min lilla hund!!  Hopplöst. Men det kan ju bara vara just ingenting alls. Men det är ovant att han är hängig. Han är ju för bövelen landets lyckligaste hund! Han har varit hård i magen några dagar, men det tror jag inte alls har med saken att göra. Borde vara tvärtom.  Men i morse var det som vanligt så att säga. Kan han ha fått i sig något? Kanske frukost för tätt inpå morgon promenaden? Gick ju en bit i morse...... Bara att låta honom vila helt enkelt. Varför varför varför?


Här är en bild på Nemo!

 


För övrigt ska vi ta det lungt idag. Ska ta en liten sväng med vovvarna. Sen har jag beslutat att städa och putsa lite på min bil. Det är jag dålig på att göra-ha snyggt i bilen alltså. Hund tränar prylar överallt! Tobbe blir nog aldrig klok på mej!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards